adakah aku sudah addicted? aiyoo..!!

ya, adakah aku sudah addicted to this type of effect? aduss..





tapi aku suke bile tgk pics yg aku amek tu nampak lagi colorful, lagi enriched and whatsoever-lah.. aku dah gemok, segan ah nak taruk gambar gemok dlm nie.. hehehehe



6 dah borak:

BonD JeLLa berkata...

cehh...gambo tyme gemok, dia x nak uplod...takut saham jatuh ker incek???

Incek Arif berkata...

hmm, itu akan ditaruk, tapi bukan skrg.. hehehe

Incek Arif berkata...

oh btw itu teh tarik ada lalat tau, aku sempat snap sblom mintak abg tu tukar smule teh tarik tu dgn yg baru.. lokasi dirahsiakan..

BonD JeLLa berkata...

ehh..baru prasan..ade lalat rupanyer...hmm...lalat pun nak minum teh tarik...

FarhanaLicious berkata...

gambar 1st tu lawa.
maybe boleh guna effect ni utk kaburkan mata kami dalam gambar gemuk.
maybe?
;]

Incek Arif berkata...

gambar 1st? yang perempuan ber-sweater merah itukah? gambar itu sebenarnya fokus kepada handbags, wanita itu dikaburkan.. well, handbags and women can never be separated kan? ;D

Solah